Architektura 21szego wieku : Wirtualne spojrzenie na dom studium przypadku Eames # 8

Dom studencki Eamesa nr 8, zwykle znany po prostu jako Eames. Dom jest zwykle przedstawiany jako rodzaj kalejdoskopu detali. Pozostaje jednym z najbardziej okazałych domów w historii architektury, a głównymi aktorami są jego projektanci, Charles i Ray Eames. Ustanowili oni codzienną uroczystość, dokumentującą codzienne rytuały pracy, zabawy i gościnności z fotografią i filmem. Czym kryje się ten teatr życia, że Eames. dom był strukturalnie rodzajem teatru. Badanie domu jako interaktywnego modelu Archilogic 3D powoduje, że z tego powodu niektóre rewelacje nawet dla tych, dla których dom wygląda tak dobrze, jak stary przyjaciel. Stills from. House: After Five Years of Living (1955).. Image za pośrednictwem YouTube.com Standardowa interpretacja Eames. House przeszedł przez cały szereg humanizujących szczegółów. Klasyczny film,. House: po pięciu latach życia. wykonany przez Eameses w 1955 roku, jest montażem filmowym, który koncentruje się na kwiatach, muszlach morskich, dziełach sztuki, tkaninach. obiektach naturalnych i artefaktach rzemiosła, które podkreślają organiczne materiały, tekstury i ślady indywidualnego użytku. W przeciwieństwie do percepcji, że prefabrykowane konstrukcje były w jakiś sposób. Zimne. Masowo produkowane awaryjne mieszkania odpowiednie do wymogów drugiej wojny światowej. Film jest. Ciepły .: intymny, domowy, dotykowy. Nacisk na improwizację i bezpośredniość jest podkreślony przez chromatyczną ścieżkę dźwiękową jazzu autorstwa Elmera Bernsteina. Zdjęcie dzięki uprzejmości Archilogic Eames. film odniósł tak wielki sukces w nadaniu tonowi interpretacji domu, że nadal dominuje dzisiejsze odczyty. Wszystko w filmie ukrywa strukturę i koncentruje się na krążącej kolekcji tchotów i pamiątek, błysków szczegółów, a nie relacji przestrzennych. Może jeszcze bardziej znaczący jest sposób, w jaki Eames. wykorzystaj paradoksalną zdolność fotografii do uchwycenia przemijania. Oprócz tekstur poszukiwali cieni, chwilowej gry światła przez liście i refleksów na polerowanym szkle. To, co film z jego urokami pozostawia dziwnie niejasno, to czysta struktura Eamesa. sam dom. Zdjęcie dzięki uprzejmości Archilogic Z tego powodu, będąc w stanie latać przez skróconą wersję Eamesa. dom w wirtualnej rzeczywistości jest czymś w rodzaju szoku. W rzeczywistości, wewnętrzna konstrukcja domu przypomina lustrzankę, którą Eamesses. posiadali więcej niż zdjęcia, które zrobili. Wychowany z detalu dom okazuje się racjonalną strukturą. Javier Berzal de Dios * niedawno opisał, jak zaprojektowano wczesne teatry renesansowe, aby publiczność poświęciła tyle uwagi ich gospodarzowi, co aktorom – w zasadzie istniały dwa etapy, z których jeden był dla aktorów, a drugi był pudełkiem siedziba patrona. Aparato domu Eamesów jest podobne. Istnieją dwie podwójne przestrzenie, w których odbywa się praca i życie, które można odczytać jako sceny teatralne. Są niezwykle fotogeniczne i można je oglądać z niemal każdego punktu widzenia. Co bardziej zaskakujące, antresole przestrzeni nazwanej przestrzenią magazynową w studio i sypialni w pomieszczeniach mieszkalnych funkcjonowały również jako przestrzenie teatralne, unoszące się nad sceną główną. Obydwa są siedzeniami w kształcie pudełka w związku z codziennym życiem, choć sypialnia jest bardziej ekskluzywna, dzięki dyskretnej pół-spirali prowadzącej do niej spiralnej klatki schodowej, w przeciwieństwie do bardzo publicznych schodów prowadzących do antresoli w studio. Nawet naprzemiennie przejrzyste i jaskrawo zabarwione nieprzejrzyste panele kuszą zwiedzającego do stanu nieustannego podglądania. Zdjęcie dzięki uprzejmości Archilogic Ale dla kogo był ten teatr. Cóż, goście architekta. Jak powiedział Charles Eames, rolą architekta lub projektanta jest to, że jest bardzo dobrym gospodarzem, którego wszystkie energie starają się przewidzieć potrzeby swoich gości. Odwrotnie, kiedy Eames działał jako host, działał również jako projektant. Częścią produkcji przekonującej architektury było wykonanie architektury dla gości. W domu Eamesa przestrzeń życiowa jest odbiciem studia, a kuchnia działa jak doppelgator ciemni. Obie są przestrzeniami życia jako performatywnego rodzaju pracy, gdzie doświadczenia są przygotowane, aby mogły być jednocześnie zapamiętane i nagrane, . spożywane i udostępniane, cenione i dystrybuowane, prywatne i publiczne. Dom Eamesów był strukturalnie nowoczesny, ale koncepcyjnie wyprzedzał swój czas. Jakość teatralną podkreśla fakt, że budynek był często używany jako zestaw do sesji mody w czasopismach takich jak Life and Vogue. Jest nawet krótki film, w którym świętuje dom Ice Cube. Kadr z filmu Ice Cube Celebrates the Eames . Image za pośrednictwem YouTube.com Eames nie zdążyli się zorientować, że dom architekta musiał być teatrem
[przypisy: domy prefabrykowane, okno balkonowe przesuwne cena, ile kosztuje malowanie ścian ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: domy prefabrykowane ile kosztuje malowanie ścian okno balkonowe przesuwne cena