Uncategorized

Architektura i nowoczesne budownictwo – Jak oddać swój budynek, aby go sprzedać, a nie tylko go pokazać

Jako architekt spędziłeś wiele godzin projektując, modyfikując i udoskonalając co według ciebie jest najlepszym możliwym układem budynku. Liczne projekty, które sobie wymyśliłeś, zaprojektowałeś, a potem zobaczyłeś jako gotowy budynek, dały ci możliwość wizualizacji z niewiarygodną dokładnością. Niestety, twoi klienci często nie mają możliwości wizualizacji przestrzeni przed jej zbudowaniem. Renderowanie 3D próbuje rozwiązać ten problem, dokładnie przedstawiając, jak będzie wyglądał budynek z fotograficzną realistyczną jakością na długo przed jej powstaniem. ale jest ogromna różnica między pokazaniem twojego budynku a sprzedażą twojego budynku. Pokazywanie budynku robi dokładnie to, co sugeruje nazwa: zazwyczaj kamera jest odciągnięta, a fokus jest ustawiony na cały budynek. Gdy chcesz sprzedać koncepcję budynku, chcesz się skupić na bardzo małym aspekcie budynku, który jest niesamowicie interesujący. . PiXate Creative W tym momencie prawdopodobnie myślisz sobie: Cały budynek jest interesujący, poświęciłem dużo czasu na projekt . Twoje myślenie jest poprawne. Pamiętaj jednak, że gdy próbujesz sprzedać tę koncepcję, szczegóły są kluczowe. Jako artyści renderujący 3D powinniśmy myśleć o sobie jako o fotografach. Tak naprawdę nie konkurujemy z fotografami architektonicznymi, co chcemy zrobić. nie istnieje. Próbujemy jednak osiągnąć to samo, co oznacza, że budynek jest taki, że widz może emocjonalnie połączyć się z obrazem. Aby widz mógł połączyć się z obrazem, musisz opowiedzieć historię z twoimi wizualizacjami, tak jak fotografowie opowiadają historię poprzez zdjęcia. Podczas renderowania pomagasz połączyć się z emocjami swoich klientów, a rozwój renderingu jest oparty na sztuce i na bazie w nauce. Wybór odpowiedniego POV może spowodować drastyczną różnicę w jakości fotografii architektonicznej i to samo dotyczy renderowania. Jako artyści powinniśmy patrzeć na fotografów i studiować ich techniki, aby poprawić naszą pracę. Podczas prowadzenia badań natknąłem się na Heather Conley Photography i byłem pod wrażeniem obszernej sekcji DIY (Do-it-Yourself) vs. PRO na jej stronie internetowej. Poniżej znajduje się świetny przykład z jej pracy na różnicę między zdjęciem, które opowiada historię, a tym, które nie. Dzięki uprzejmości Heather Conley Photography Po lewej stronie zobaczysz nudny obraz, który nie pomoże ci wyobrazić sobie wykorzystania przestrzeni. Po prawej stronie widać kilka osób idących razem, a możliwości tego, co mogą robić, są bliskie nieskończoności. Co więcej, opowiada historię stacji, którą Ty, jako widz, możesz odnieść do siebie i wyobrażasz sobie. POV strzałów skupił się na ogólnym sposobie transportu i komponowaniu go z silnym elementem linii wiodącej, który przyciąga twoje oko stronie wagonów do osób dojeżdżających do niego. Poza tym zauważysz znaczną różnicę w oświetleniu dwóch obrazów. Jaką historię przedstawia tablica informacyjna Amtrak z kropkami na soczewce. To nie mówi jeden. Bez historii połączenie z widzem zostaje utracone, a wraz z nim zdolność wywoływania silnych emocji zostaje znacznie zmniejszona. Podobnie jak w przypadku fotografii, wybór właściwego POV dla architektonicznego renderowania ma kluczowe znaczenie. Pozwala widzowi wyobrazić sobie siebie w przestrzeni, umożliwiając im wypełnienie szczegółów ich opowieści przestrzenią. Gdy konfigurujesz POV do renderowania, oto kilka wskazówek, które pomogą twojemu renderingowi połączyć widzów z przestrzenią. . PiXate Twórcze pozycjonowanie kamery Gdy widz patrzy na twój rendering, powinien wyglądać tak, jakby stał w budynku. Umieszczenie kamery na około 5. 8. (1,73 m) lub w granicach 6. zmiana wysokości zapewni dokładną perspektywę dla osoby o średniej wysokości. Oprócz wyboru odpowiedniej wysokości należy unikać pochylania kamery w lewo lub w prawo. Jeśli chcesz pochwalić się szczegółem na wyższej lub niższej wysokości, zamiast pochylać kamerę w górę lub w dół, użycie przesunięcia obiektywu pozwoli ci uzyskać proste pionowe linie. W MODO nazywa się to przesunięciem filmu. Dzięki uprzejmości Jonn Kutyla Innym ustawieniem w MODO, które pomoże twoim rendersom jest ogniskowa. Używanie ogniskowej obiektywu 28MM lub wyższej zmniejsza występowanie zniekształceń perspektywy na obrazach. Zniekształcenie perspektywy jest szczególnie szkodliwe dla renderingów, ponieważ uniemożliwia dokładną reprezentację przestrzeni. Myślenie jak fotograf W celu stworzenia wspaniale wyglądającego renderowania 3D musimy również wpaść w myśl fotografa architektury. Oto trzy podstawowe zasady, o których powinieneś wiedzieć: Zasada Trzeciego – ta zasada jest jedną z podstawowych zasad fotografii.
[więcej w: jaka wilgotność w domu, olx wąbrzeźno, wytrzymałość na ścinanie ]

Zobacz też: # sprężyna talerzowa, # Szamba Betonowe Krosno, # szamba betonowe łódź,