Architektura i nowoczesne budownictwo – Nowe lotnisko LaGuardia

Joe Biden ujawnili plan przekształcenia lotniska LaGuardia w znane na całym świecie lotnisko XXI wieku, godne miasta i stanu Nowy Jork . Jednak przeprojektowanie nie jest powszechnie popularne. W tym artykule oryginalnie zatytułowanym Nowe lotnisko LaGuardia: nie działa, nie inspiruje, nie jest ikoną – pierwsza z jego regularnej kolumny o wysokości 6 stóp kwadratowych – krytyk architektury Carter B. Horsley wyjaśnia, dlaczego królowe zasługują na coś lepszego . Ostatnie ogłoszenie Gubernator Cuomo i wiceprezydent Joe Biden planują. odbudować. Port lotniczy La Guardia w cenie 4 miliardów dolarów został opisany w podpisie Jedna strona w Postu jako koniec błędu . odniesienie do reputacji lotniska, które z biegiem lat zostało zmaltretowane. W październiku ubiegłego roku Biden zauważył, że gdyby ktoś zabrał go do LaGuardii, byłby przekonany, że jest w jakimś kraju Trzeciego Świata. Od czasu otwarcia w 1939 roku, kiedy przyjmowano łodzie latające. na swoim terminalu morskim lotnisko nie nadążyło za rozwojem wielkich samolotów i podróży lotniczych, ale w czasach samolotów pasażerskich Super Constellation z ich potrójnymi ogonami i nachylonymi nosami było to bardzo ładne Art Deco Miejsce. Opublikowane wizualizacje, które towarzyszyły ogłoszeniu, nie były strasznie pocieszające, ponieważ przedstawiały bardzo długi zakrzywiony terminal z gangstycznymi mackami uniesionymi ponad płaszczyznowymi drogami kołowania, które wskazywały na torsy modlących się modliszek: raczej niezgrabne niż grube sklepienie. + 15. Gubernator Andrew Cuomo Projekt jest szczególnie nijakie i mało inspirujące w porównaniu do wielu nowych lotnisk XXI wieku w Pekinie, Shenzhen i Szanghaju Pudong w Chinach, Madrycie, Incheon, Amman, Abu Dhabi i Doha w Katarze (można je zobaczyć w mojej galerii poniżej). Jest nawet krótszy w porównaniu do JFK ze swoim wspaniałym terminalem Saarinen TWA i latającym talerzem LAX. restauracja zawieszona z dwóch dużych łuków przy wejściu – lotnisko Zachodniego Wybrzeża zostało później zbudowane w 1991 r. z 15 superszybkimi latarniami morskimi, które wykorzystują wysoko-technologiczne, wysokie na ponad trzydzieści słupy, przechodzące przez tęczę kolorów, świętujących wielokulturowe miasta makijaż. + 15 Nie, nowe plany dla LaGuardii niestety nie mają nowej miejskiej maskotki, logo ani ikony do zaoferowania i zabawy, nawet szczeniąt Jeffa Koonsa. W artykule z lipca Financial Times, Edwin Heathcote zauważył: Kto do cholery. chce spędzić więcej czasu na lotnisku niż musi. Dodając, że ludzie nie lubią być na lotniskach, bez względu na to, jak luksusowo wyposażeni, wszyscy chcą uciec tak szybko, jak to możliwe. To prawdopodobnie całkiem trafnie opisuje postawę wielu podróżujących w interesach, ale nie wszystkich, zwłaszcza młodych w początkowych przygodach i feisty ciekawi nowych horyzontów. Dla nich magiczny dywan podróży jest cudowny, cudowny i wyjątkowy – a przynajmniej tak powinien być. Paul Andreu nadał sobie nazwę architektury lotniczej, kiedy skrzyżował schody ruchome na nowym lotnisku Charles de Gaulle pod Paryżem. Zdjęcie dzięki uprzejmości 6sqft Należy pamiętać o niesamowitym widowisku zaprojektowanym przez Paula Andreu, który przemierza wiele schodów ruchomych w dużym atrium na lotnisku Charles de Gaulle pod Paryżem, zwiastunem zatłoczonego nieba taksówki w wielkim filmie Ridleya Scotta Bladerunner ,. przypomnienie miejskich widoków w niesamowitym filmie Fritza Langa, Metropolis. i grzywny zestaw do remake u Gwiezdnych Wojen. Port lotniczy powinien zostać przetransportowany. To powinno wystrzelić rakiety naszej wyobraźni. To początek wielkich przygód. W górę, w górę, z dala! . Gubernator Andrew Cuomo. Nowa LaGuardia. Sprawozdanie panelu doradczego ds. portów lotniczych dało nadzieję na lepszy transport do iz lotniska w zakresie połączenia Air Train z istniejącą stacją metra w Willets Point. Brakowało szczegółów i wyraźnie nie było to nieprzerwane rozwiązanie z centrum miasta – oczywiste rozwiązanie, które zostało zastosowane w kilku innych dużych miastach. (A co, jeśli kosztowałoby to dodatkowy milion lub dwa.) W międzyczasie pojawiły się inne obawy związane z transportem dotyczące zapotrzebowania na nowe tunele kolejowe pod rzeką Hudson. Zarówno plany lotnisk, jak i tuneli są bardzo drogie i bardzo ambitne, a także inne ważne kwestie związane z planowaniem, takie jak połączenie metrem z Times Square do Stoczni Hudsona i wpływ Hudson Yards na Centrum Odzieży i Dolny Manhattan, oraz niedawne pojawienie się. Supertalla. aleje na południowej granicy Central Park South i zachodniej stronie Grand Central Terminal zostały bardzo skrupulatnie zbadane. Najwyraźniej istnieje próżnia planowania przywództwa, która rozpoczęła się w administracji Bloomberg i trwa w administracji DeBlasio. Konie wypędzają ze stodoły, depcząc podstawowe zasady
[podobne: domki bez pozwolenia, domki narzędziowe, Domy prefabrykowane ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: domki bez pozwolenia domki narzędziowe Domy prefabrykowane