Budownictwo i architektura : 9 sposobów, aby znaleźć więcej biznesu dla Twojej firmy architektonicznej
Zarządzanie własną firmą architektoniczną jest trudne, i choć prawie każdy architekt zaczyna od silnego pojęcia, jakiego rodzaju firma chce być, bez stałej opieki może być łatwo zostać wciągniętym do robienia zadań, które musisz wykonywać, aby utrzymać światła włączone, a nie zadania, które chciałeś zrobić od samego początku. W tym artykule, pierwotnie opublikowanym przez Archipreneur jako 9 kreatywnych strategii rozwoju dla architektów i projektantów , Sabrina Wirth bada, w jaki sposób można nie tylko nadążyć za pracą, ale także upewnić się, że jest to odpowiedni rodzaj pracy. Czy ty. Jest to duża firma architektoniczna lub małe, butikowe studio projektowe, każdy potrzebuje planu generowania nowego biznesu. Perspektywa pracy nad zapytaniami ofertowymi i zapytaniami ofertowymi (Request For Qualifications), aby wygrać miejsce na krótkiej liście, jest jednak zniechęcająca, a bardzo niewielu ludzi z niecierpliwością oczekuje. Na szczęście nie jest to jedyna droga do przyciągnięcia nowe projekty. W rzeczywistości najskuteczniejsze strategie rozwoju biznesu wymagają poświęcenia więcej czasu na proaktywne budowanie relacji (zanim projekt zostanie upubliczniony), a mniej czasu na odpowiedzi na zapytania ofertowe i zapytania ofertowe, które są dostępne dla każdego. Poniżej przedstawiono 9 strategii, które mogą pomóc definiujesz dobre podejście do rozwoju biznesu, aby wyprzedzić konkurencję i zdobyć więcej klientów i projektów: 1. Zidentyfikować idealny projekt, a następnie pracować wstecz. Jakie są idealne projekty dla Twojej firmy. Kim są ludzie, którzy mogą cię do nich doprowadzić. Wykonaj badania swoich środowisk społecznych i znajdź sposoby, aby się z nimi spotkać. Najlepsze projekty lub partnerstwa odbywają się za pośrednictwem bezpośrednich prowizji za pośrednictwem osobistego kontaktu. Nawiąż osobistą więź, łącząc się w sieci w tych samych miejscach, w których spędza Twój idealny klient. Jeśli już tego nie wiesz, zacznij myśleć o wszystkich na swoim rolodeksie jako potencjalnym kliencie, współpracowniku lub poprowadź nowe informacje; może być tak, że osoba, która może doprowadzić cię do następnej pracy, jest kimś, kogo już znasz. Eksportuj swój projekt jako przenośny i udostępniający obiekty. Kilka firm projektuje książki, które prezentują swoje projekty. Zamiast uczynić książkę po prostu portfolio, uczynić książkę sam projekt. Twoja filozofia projektowania powinna przejawiać się w każdym konkretnym przedmiocie (książkach, wizytówkach itp.), Jaki twoja firma produkuje, tak, że gdy tylko spotkasz potencjalnego klienta, możesz zaoferować mu małą próbkę tego, co czyni twoją firmę tak wspaniałą. Uzupełnij dobrze zaprojektowane e-maile i upewnij się, że Twoja witryna jest przejrzysta i łatwa do zrozumienia. Najgorsze jest to, że klient jest wyłączony przez powolną lub skomplikowaną stronę internetową.3. Kontynuacja Zawsze upewnij się, że masz pod ręką wizytówki, a po otrzymaniu garści wizytówek podczas wydarzeń sieciowych, pamiętaj o wpisaniu ich na listę e-mail i utrzymywaniu kontaktu przez okresowe, osobiste wiadomości e-mail. Jeśli chcesz wysyłać sporadyczne aktualizacje za pomocą usługi masowej wysyłki, takiej jak Mailchimp lub Constant Contact, pamiętaj, aby zapytać, czy chcesz dołączyć do listy mailingowej. Zamień swoją firmę w markęBądź ekspertem w konkretnym obszarze projektowania. Określ wiedzę dostępną w biurze i rodzaj projektów, które Twoja firma chciałaby znać. Być może jest to środowisko (takie jak SITE i HOK) lub urbanistyka (Gehl Studio), plany zagospodarowania przestrzennego, mieszkalne, kulturalne lub obywatelskie. Musi istnieć coś, co potencjalni klienci mogą powiązać z nazwą Twojej firmy. Jeśli chcesz być bardziej ogólnym i być znanym z kreatywnych rozwiązań i wysokiej jakości projektowania, a następnie dokonać. Proces. i. filozofia. twoja marka (jak Grimshaw). Aby móc skutecznie promować i promować swoją firmę, musisz być w stanie zaoferować coś, co jest unikalne tylko dla Twojej firmy, które możesz wykorzystać do własnej marki.5. Stwórz ambasadorów marki w swojej firmie Stwórz kulturę firmy, która odzwierciedla Twoją firmę jako przystępną i przyjemną w pracy. Upewnij się, że w biurze panuje płynna komunikacja, więc gdy podróżują architekci, mogą swobodnie rozmawiać o firmie, szerzyć wizję firmy i nawiązywać nowe kontakty biznesowe6. Zorganizuj otwarty cykl wykładów w swojej firmieOrganizuj otwarty cykl wykładów w swojej firmie, w którym możesz zaprosić każdego do swojego biura i zapewnić możliwość zaprezentowania swojej firmy nowym odbiorcom. Jeszcze lepiej, aby wykłady nie miały nic wspólnego z architekturą, ale o czymś, w co wierzy Twoja firma. To sprawi, że Twoja firma stanie się bardziej przystępna, a także zaprezentuje inny aspekt praktyki. Zarezerwuj jak najwięcej możliwości mówienia Nigdy nie wiesz, kto jest na widowni, a jest to świetny sposób dotarcia do tłumów ludzi w tym samym czasie. W szkole może się okazać, że przyciągnąłeś więcej studentów, którzy chcą pracować dla ciebie, ale możesz również zwrócić uwagę dewelopera, który prowadzi zajęcia w tej szkole, którzy mogą chcieć porozmawiać z tobą o potencjalnej szansie. .8. Rozwijaj swoją obecność w Internecie
[więcej w: wytrzymałość gruntu na ścinanie, jaka wilgotność w domu, służebności gruntowe ]